• Maťo Homola

    Dátum narodenia  19.07.1994
    Miesto narodenia  Bratislava, Slovensko
    Pretekárske auto  Opel Astra OPC TCR
    Team  DG Sport
    Šampionát  TCR International Series


Maťo

„Ahojte, som Maťo Homola a jazdím svetový šampionát TCR International Series s Opel Astra OPC TCR v tíme DG Sport. Plní sa mi sen a vy ste pri tom. Never give up!“

2017 Nová výzva v TCR s Opel Astra OPC TCR

2017 Nová výzva v TCR s Opel Astra OPC TCR

Po úspešnej sezóne 2016 v TCR International Series, kde skončil Maťo Homola na 5. mieste v celkovom poradí, sa roztrhlo vrece s ponukami na sezónu 2017. Po dlhom zvažovaní všetkých ponúk voľba nakoniec padla na úspešný belgický tím DG Sport, ktorý s priamou podporou Opel Motorsport a Kissling Motorsport. Máme sa na čo tešiť!


2016 TCR & SEAT Leon Cup Racer TCR

2016 TCR & SEAT Leon Cup Racer TCR

Maťo v roku 2016 vstúpil do svetového motoršportu. Po jednorázovej účasti vo WTCC v roku 2015, sa Maťo a jeho tím rozhodli v sezóne 2016 vstúpiť do progresívneho a zvučnými menami nabitého svetového šampionátu TCR International Series. Maťo sa predstavil v 11 krajinách po celom svete, dokonca 3 podujatia sa išli počas víkendu Formuly 1. Maťo sa umiestnil na 5. mieste.


2015 SEAT Leon Cup Racer

2015 SEAT Leon Cup Racer

V roku 2015, sa Homola Motorsport spojil so SEAT Slovensko a Maťo Homola bude mať v svojich rukách SEAT Leon Cup Racer s preplňovaným 2-litrovým motorom o výkone 330 koní. Maťo, ako ambasádor SEATu na Slovensku, sa s ním opäť zúčastní boja o titul v Majstrovstvách Európy FIA ETCC v kategórií Single-Make-Trophy s možnosťou príležitostných štartov v ostatných atraktívnych sériách.


2014 Nové BMW 320TC WTCC

2014 Nové BMW 320TC WTCC

V roku 2014, Team Homola Motorsport sa spolu s Maťom Homolom posunul vyššie a kúpil lepšie a výkonnejšie auto zo šampionátu WTCC z roku 2013 – BMW 320TC WTCC, s ktorým dosiahol Maťo v poradí už druhý titul Vicemajstra Európy FIA ETCC za rok 2014 s viacerými víťazstvami – najpamätnejšie je dvojité víťazstvo zo Slovakia Ringu. Rok 2014 poskytol Maťovi veľmi veľa nových skúseností a výrazne vyzrel ako jazdecky tak aj mentálne.


2013 Druhé miesto vo FIA ETCC

2013 Druhé miesto vo FIA ETCC

V roku 2013, Maťo Homola spolu s tímom Homola Motorsport absolvovali kompletnú sezónu vo FIA ETCC s vozidlom BMW 320si WTCC. Na začiatku neboli žiadne veľké očakávania, avšak 3 víťazstvá a 2 druhé miesta v sezóne potvrdili, že mladý talentovaný Maťo Homola je veľmi rýchly a konkurencieschopný v nabitom šapionáte FIA ETCC. Podarilo sa mu biť o titul Majstra Európy až do posledných pretekov v Brne, kde sa stal Vicemajstrom Európy FIA ETCC v triede S2000 pre rok 2013. Tento výborný výsledok v sezóne dal Maťovi veľa skúseností a veľkú motiváciu pre sezónu 2014.


2012 BMW 320si WTCC

2012 BMW 320si WTCC

V roku 2012, Team Homola Motorsport kúpil najrýchlejšie WTCC auto s 2-litrovým atmosferickým motorom, BMW 320si WTCC. Maťo, ako prvý jazdec zo Slovenska, vstúpil do šampionátu Majstrovstiev Európy FIA ETCC. Na prvom podujatí na domácej trati Slovakia Ring, Maťo dokázal dvakrát skončiť na 3. mieste, tzn. 3. miesto celkovo, a tak sa Maťo historicky stal prvým Slovákom, ktorý stál na stupni víťazov počas FIA ETCC. Počas ďaľšieho podniku na Salzburgringu mal Maťo vážne problémy s motorom a tak tím sa nakoniec rozhodol pokračova´t v Majstrovách Slovenska v pretekoch automobilov na okruhu, kde Maťo skončil na 2. mieste ako Vicemajster v triede D4-2000ccm.


2011 Dominácia v MSR pretekov na okruhu

2011 Dominácia v MSR pretekov na okruhu

V roku 2011, Maťo úplne dominoval Slovenským okruhovým majstrovstvám v triede D4-2000ccm, taktiež aj vo FIA Central European Zone Circuit Trophy. S vozidlom Alfa Romeo 156 WTCC dokázal vyhrať veľa pretekov a s veľkým náskokom sa stal najmladším okuhovým Majstrom v pretekoch automobilov na okruhu v triede D4-2000ccm. V novembri toho roku v Sarajeve, dostal Maťo priamo z rúk prezidenta FIA, Jeana Todta, ocenenie za 1. miesto vo FIA Central European Zone Circuit Trophy (v triede do 2000ccm)


2010 Automobilové preteky

2010 Automobilové preteky

V roku 2010, po pár testovacích dňoch, sa Team Homola Motorsport rozhodol vstúpiť do Majstrovstiev Slovenska v pretekoch automobilov na okruhu vtedy s len 16-ročným Maťom Homolom a so Škodou Fabia 1,4 Kit Car. Maťo odjazdil len druhú polovicu automobilovej sezóny, ale aj to stačilo na perfektný výsledok – 2. miesto celkovo v triede D4-1400ccm. Po tomto úspechu sa tím rozhodol úplne presedlať do automobilových pretekov a bolo to výborné rozhodnutie!


2008-2010 Motorkáry

2008-2010 Motorkáry

Od roku 2008 do 2010, Maťo pretekal v slovenských a českých motokárových majstrovstvách. Maťo mal 14 rokov keď začal pretekáť v motokárach, čo bolo dosť neskoro, keďže väčšina jazdcov začína jazdiť v motokárach už od 7 rokov. Ale Maťo sa učil rýchlo a jeho talent nemohol ostať nepovšimnutý. S narastajúcou konkurenciu každý rok, Maťo skončil každú sezónu na 5. mieste celkovo v triede Rotax Max Junior. Maťo sa v motokárach veľa naučil a bol pripravený využiť tieto skúsenosti v automobilových pretekoch.


Allianz
PPA
Dynamax
Homola sro
Kart One
Molip
Funtoro
WEM
Karpatska Perla
Automagaizin
Fun Radio
Auto Sport Foto